Radio Transilvania s-a relansat pe orbita presei audio-vizuale din România ”Regăsește Transilvanicool, la Radio Transilvania”

Radio Transilvania, prima rețea regională privată din România, dă de știre o mare înnoire. Rețeaua radio s-a relansat, cu un look și un sound nou, cool, ca o adiere plină de prospețime. Cu noua poziționare, sintetizată în sloganul ”Regăsește TransilvaniCOOL” postul, înființat la Oradea, va oferi o voce nouă transilvănenilor, prin cele 13 stații de emisie ale Radio Transilvania, ce funcționează la Oradea, Cluj-Napoca, Satu Mare, Bistrița, Zalău, Baia Mare, Turda, Luduș, Bclean, Mediaș, Aleșd, Beiuș și Carei.

Pentru a marca ”haina nouă a postului” Radio Transilvania a organizat o serie de evenimente adresate, în prima, fază mediului de business și politico-administrativ, în orașele importante ale rețelei. Stațiile locale Cluj-Napoca și Turda au marcat noua poziționare a radioului printr-un eveniment ce a avut loc joi, 28 martie, la Grand Hotel Italia, din Cluj-Napoca. Cu grai ardelenesc adus la zi (toolai, moosai),  cu empatie și prietenie, evenimentul a adus în atenția comunitații locale conceptul întregii campanii de comunicare multichannel a noii poziționări, prin care ascultătorii, partenerii și brandurile zonei vor redescoperi atractivitatea și caracterul original al postului în peisajul mass-media naționale.

Ca și evenimentele anterioare, de la Oradea și Satu Mare și cel desfășurat la Grand Hotel Italia a fost animat de echipa Radio Transilvania, care a dezvăluit noua abordare a postului: știri pozitive, muzică faină, zâmbete matinale și fapte de seamă. Atmosfera a fost asezonată cu o degustare de vinuri, pe care oenologul Dorin Popa a transformat-o într-o  călătorie de bun gust prin cramele transilvănene. De asemenea, invitații, printre care s-au aflat și viceprimarul Turzii, Lucian Nemeș, alături de concetățenii săi, Tudor Ștefănie, Dumitru Mateescu, Dorel Corpodean, Aurel Bercea, au vizionat spotul de prezentare al postului, ce rulează și în cadrul campaniei.

Radio Transilvania este actual, fără a uita spiritul locului și tradițiile, simte local și comunică global. Esența noului mesaj este: „Simți muzica, simți diferența – Radio Transilvania e TransilvaniCOOL, pe același ton și cu aceeași intensitate în Oradea, Cluj-Napoca, Satu Mare, Bistrița, Zalău, Baia Mare, Turda, Luduș, Beclean, Mediaș, Aleșd, Beiuș și Carei!”

 Radio Transilvania emite neîntrerupt din 1995, în format adult contemporary, difuzând într-o rețetă unică muzica ultimelor trei decenii. Postul are buletine de știri locale, regionale, naționale și internaționale, într-un mix bine compus. În prezent, postul trece printr-un proces susținut de modernizare tehnică și de schimbare a politicii editoriale.

Lasă un răspuns